Najvýkonnejšia starostlivosť o vlasy
Starostlivosť o vlasy nie je len o tom, že sa na vlasy kaderník pozrie, prečeše ich, prehrabne prstami a podstrihne…
Starostlivosť o vlasy nie je len o tom, že sa na vlasy kaderník pozrie, prečeše ich, prehrabne prstami a podstrihne…
Aj keď oficiálne ešte máme jeseň, pomaly, ale isto sa k nám blíži zima. Vianočné sviatky sú tu za pár týždňov a onedlho sa budeme môcť tešiť na začiatok Adventu.
Jeseň je krásne farebné ročné obdobie. Keď svieti slnko, cítime príval novej energie a ťahá nás to von. Keď je naopak sychravá jeseň, máme chuť tráviť čas doma pod perinou a so šálkou teplého čaju. Atmosféra jesene u vás doma by vám mala spríjemňovať chvíle strávené doma.
Bývanie v rodinnom dome má svoje výhody. Obzvlášť v dobe postihnutej pandémiou si môžeme užívať čerstvý vzduch na záhrade aj bez rúšok. S bývaním v rodinnom dome sa však spájajú aj povinnosti, ktoré je potrebné vykonať, aby sme si mohli vychutnávať komfort.
Mnohé ženy sa trápia s preplnenými šatníkmi, v ktorých majú oblečenie, ktoré niekoľko rokov ani nenosili. Nájsť potom vhodný outfit na danú príležitosť môže byť ťažšie, preto vznikajú zbytočné zdržania.
Výrazné výkyvy teplôt a studené rána sú typické pre jeseň a zimu. Aj keď väčšina z nás by si priala skôr leto, jeseň a zima sú tiež pekné ročné obdobia.
Pomoc a podporu v dnešných dňoch potrebuje množstvo sektorov na Slovensku. Vďaka spolupráci so spoločnosťou Procter & Gamble (P&G) podporí Červený kríž služby zamerané na pomoc seniorom v niektorých regiónoch.
Výrobca luxusnej dekoratívnej kozmetiky ARTISTRY STUDIO, spoločnosť Amway, už v minulých rokoch predstavila niekoľko kolekcií, v ktorých sa odrážalo cestovanie, umenie, kultúra, krása, móda a predovšetkým najexotickejšie a strhujúce svetové metropoly ako je napríklad New York, Tokio, Paríž či Bangkok. Teraz Amway prichádza s úplne novým exkluzívnym radom ARTISRY STUDIO™ Shanghai edition, ktorý je inšpirovaný hektickým tempom veľkomesta a mystickou krásou, tak typickou pre kúzelný Šanghaj.
Nová edícia vône Cartier vytvorená Mathildou Lauren je doslava zmyselnou pascou lásky pre všetky zmysly a predovšetkým pre čuch.
Každoročne v novembri si muži nechávajú dobrovoľne narásť fúzy, aby upozornili na dôležitosť prevencie. Charitatívna akcia vznikla v roku 1999 v Austrálii. Názov kampane je odvodený zo spojenia slov moustache (fúzy) a november. Celý projekt je prevenčný, keďže rakovina semenníkov je najčastejším zhubným ochorením mužov.