Čo pre vás znamená skutočná krása? Podarilo sa vám vďaka svoju šarmu, vtipu, inteligencii alebo osobitej kráse presadiť tam, kde to nikto nečakal?

Kampaňou Moja krása, moja voľba chce značka Dove inšpirovať ženy na celom svete a motivovať ich, aby výstúpili zo svojho tieňa a prekonaly prekážky, ktoré ich držia pri zemi. Celosvetový prieskum značky The Dove Global Beauty and Confidence Report totiž ukazuje, že ženy si prajú byť nezávislé od svojho vzhľadu a chcú byť spokojné sami so sebou, ale stále sa stretávajú s reakciami okolia, ktoré im kladú do cesty prekážky či je potreba sa vyjadrovať k tomu, ako vyzerajú.

Češky a Slovenky na tom nie sú o nič lepšie a preto sa značka Dove rozhodla osloviť lokálne ambasádorky, ktorým cestu za ich vysnívanou kariérou tiež komplikovali názory okolia, ale ich príbeh sa končí šťastne. Lokálne ambasádorky:

Alena Zíková (50) – pilotka

Vendula Plačková (34) – zváracia inžinierka

Adéla Hanzlíčková (22) – zápasnica vo voľnom štýle

Celosvetový prieskum The Dove Global Beauty and Confidence Report, ukázal:

8 z 10 žien potrebuje byť spokojných s tým, ako vyzerajú, aby mohli byť šťastné

85 % žien potrebuje robiť to, čo ich najviac baví, aby sa cítili sebavedome

Väčšina žien (45 %) má pocit, že ich okolie posuzuje podľa toho, ako vyzerajú

7 z 10 žien by ocenilo, aby médiá ukazovali viac rôznych typov žien, nielen mladé a krásne

8 z 10 žien súhlasí s tým, že najkrajšie nie sú tie, ktoré sa tak narodili, ale tie, ktoré dokázali vyťažiť maximum z toho, čo dostali do vienka.