
Čo pre vás znamená skutočná krása? Podarilo sa vám vďaka svoju šarmu, vtipu, inteligencii alebo osobitej kráse presadiť tam, kde to nikto nečakal? Podeľte sa o svoj príbeh na www.mojakrasamojavolba.sk a získejte možnost vyhrať produkty Dove či účast na druhom ročníku Dove Academy Workshopu, ktorý sa bude konať 23. septembra 2017 v Bratislave.
Kampaňou Moja krása, moja voľba chce značka Dove inšpirovať ženy na celom svete a motivovať ich, aby výstúpili zo svojho tieňa a prekonaly prekážky, ktoré ich držia pri zemi. Celosvetový prieskum značky The Dove Global Beauty and Confidence Report totiž ukazuje, že ženy si prajú byť nezávislé od svojho vzhľadu a chcú byť spokojné sami so sebou, ale stále sa stretávajú s reakciami okolia, ktoré im kladú do cesty prekážky či je potreba sa vyjadrovať k tomu, ako vyzerajú.
Češky a Slovenky na tom nie sú o nič lepšie a preto sa značka Dove rozhodla osloviť lokálne ambasádorky, ktorým cestu za ich vysnívanou kariérou tiež komplikovali názory okolia, ale ich príbeh sa končí šťastne. Inšpirujte sa aj vy a prečítajte si viac v ich osobných výpovediach na stránke: www.mojakrasamojavolba.sk.
Lokálne ambasádorky:
Alena Zíková (50) – pilotka
Vendula Plačková (34) – zváracia inžinierka
Adéla Hanzlíčková (22) – zápasnica vo voľnom štýle
Celosvetový prieskum The Dove Global Beauty and Confidence Report, ukázal:
8 z 10 žien potrebuje byť spokojných s tým, ako vyzerajú, aby mohli byť šťastné
85 % žien potrebuje robiť to, čo ich najviac baví, aby sa cítili sebavedome
Väčšina žien (45 %) má pocit, že ich okolie posuzuje podľa toho, ako vyzerajú
7 z 10 žien by ocenilo, aby médiá ukazovali viac rôznych typov žien, nielen mladé a krásne
8 z 10 žien súhlasí s tým, že najkrajšie nie sú tie, ktoré sa tak narodili, ale tie, ktoré dokázali vyťažiť maximum z toho, čo dostali do vienka