Dove predstavuje nový pohľad na skutočnú krásu pomocou kampane zachytenej fotografom Mariom Testinom.

Dove sa stará o ženy a oslavuje ich krásu už od roku 1957. Teraz, o šesťdesiat rokov neskôr, je čas urobiť další krok pri ceste do sveta, kde je ženská krása zdrojom sebadôvery a nie úzkosti. Dove záväzok ku skutočnej kráse – tu sú tri zásady, ktoré obhajujú ženy po celom svete

 

 

Dove záväzok ku skutočnej kráse™

Vždy budeme zobrazovať skutočné ženy, nie modelky
Modelky predstavujú len malé percento žien. Dove ale verí, že krása je spoločná pre všetkých. Preto bude vo svojích kampaniach zobrazovať ženy všetkých vekových kategórií, veľkostí, národností či rás.

·         Žiadne modelky v kampaniach

·         Naozajstné ženy s ich vlastnými menami

·         Kampane odrážajúce rozmanitosť ženskej populácie

 Budeme ukazovať ženy také, aké sú
Nikdy nebudeme používať upravené, bezchybné obrazy „dokonalej” krásy.

·         Žiadne digitálne úpravy fotiek

·         Ženy fotografie pred použitím vždy schvália

  Pomáhame dievčatám budovať sebevedomie a sebedôveru vo svoje telo

Celosvetovo  8 z 10  dievčat sa radšej vzdá nejakej aktivity, pokiaľ cíti, že pri nej nevyzerajú dobre. Dove sa snaží, aby budúce generácie vyrastali v prostredí, kde sa nemusia hanbiť za to, ako vyzerajú. Cieľom je budovať sebevedomie žien a dievčat tak, aby mohli maximálne využiť svoj potenciál. Za viac než desať rokov Dove Self-Esteem Project pomohol viac než 20 miliónom žien a dievčat získať väčšiu sebadôveru
vo svoje telo a svoj vzhľad. Stal sa tak najväčším projektom svojho druhu na svete.

·         Do roku 2020 chceme osloviť ďalších 20 miliónov a pomôcť aj im získať sebadôveru.

Dove a Mario Testino – k príležitosti šesťdesiateho výročia a na podporu Dove záväzku za skutočnou krásou sme sa rozhodli pozrieť na krásu novou optikou a spojili sme sa s Mariom Testinom, svetovým fotografom, ktorý je známy fotografiami žien, do ktorých prenáša ich osobitú krásu. Pre Dove nafotil 32 žien a dievčat
vo veku 11-71 rokov z 15 zemí sveta. Všetky ženy aj výsledné fotky sú nafotené podľa troch zásad Dove záväzku ku skutočnej kráse. Fotky sú vystavené v New Yorku a na www.dove.com.

„Spôsob, akým Dove podporuje a oslavuje ženy, mi je veľmi blízky. Vždy som sa snažil mať rovnaký prístup aj ku svojím fotografiám. Fotograf má vždy na výber, ako ženu zachytí. Ja som vždy uprednostňoval zobrazovať ženy tak, aby vyzerali prirodzene a vyžarovala z nich ich vnútorná sila,“ hovorí Mario Testino.

Kampaň za skutočnou krásou predstavil Dove v roku 2004. Bola to prvá kampaň v histórií reklamy, ktorá využívala len reálne ženy. Vnímanie krásy sa od tej doby veľmi posunulo. Matky hrdo vystavujú strie na Instagrame, ženy odmietajú chudnúť do „perfektnej veľkosti“ a mladé dievčatá oslavujú rozdielnosť farby kože i vlasov. Preto je práve teraz pre nás tak dôležité vypočuť si všetky ženy a zistiť, čo pre ne krása znamená dnes. Celosvetový prieskum ukázal, že 7 z 10 žien je pyšných na to, že sú ženy. 71 % žien a 67 % dievčat si ale praje, aby médiá ukazovali viac rôznorodej a skutočnej krásy. Preto je tu  Dove záväzok ku skutečnej kráse.