Ranné vstávanie robí problémy azda každému. Zíva sa nám, cítime sa pod psa a jediné, na čo myslíme, je spánok do poobedňajších hodín. Bohužiaľ dlhý spánok si môžeme dopriať až cez víkendy, kedy je práca naozaj to posledné, na čo myslíme. Ak chcete ale silou mocou v práci podávať lepšie výkony aj napriek tomu, že toho moc nepospíte, poradíme vám, ako na to.

 

  1. Doprajte si rannú rozcvičku
    Ešte predtým, ako odídete do práce, si dopraje párminútovú rozcvičku. Zamerajte sa najmä na kríže, krčnú chrbticu, ale aj na nohy. Cvičte vždy pred raňajkami. Budete sa lepšie hýbať a hlavne vás nebude bolieť brucho. Zatiaľ čo sa vám v kuchyni bude variť jemne horká Robusta, vy stihnete rozcvičiť svoje stuhnuté telo. Uvidíte, že pár jednoduchých cvikov vám pomôže naštartovať organizmus. Budete sa cítiť lepšie, vitálnejšie a svoju prácu zvládnete omnoho rýchlejšie.
  1. Úlohy si zapisujte do diára
    V takmer každom kníhkupectve si budete môcť kúpiť diár. Je jedno, či pracujete v kancelárii a diár budete potrebovať na manažovanie úloh, alebo ste živnostník a potrebujete si do neho zapisovať stretnutia s potencionálnymi zákazníkmi, využiť ho využijete za každých okolností. Získate prehľad v tom, čo máte urobiť a nikdy na nič nezabudnete. Prečo? Pretože úlohy, čo máte v daný deň spraviť, budete mať napísané v diári.
  1. Vypnite internet
    Dnes je možné pripojiť sa na internet na bársakom mieste, čo samozrejme využívajú aj zamestnanci firiem, ktorí trávia čas na internete a sociálnych sieťach nielen cez prestávku, ale aj počas celej pracovnej doby. Vypnite všetky sociálne siete. Byť offline je oslobodzujúce. Budete sa môcť naplno venovať práci a nič vás nebude rozptyľovať. Mnoho žien dokáže rozhodiť aj informácia o tom, že ich kamarátka zavesila na sociálnu sieť fotku v nových elegantných šatách, ktoré si prednedávnom kúpila. Odložte mobil, vypnite internet a venujte sa naplno svojej práci. Uvidíte, že podáte lepší výkon.